.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شد


با توجه به اينكه بيش از 28 استان كشور دماي زير صفر را در شب گذشته تجربه نمودند، اما با اعمال محدوديت 20 ميليون متر مكعبي به نيروگاهها، هيچگونه قطعي گاز در كشور وجود نداشته و صنايع عمده به ميزان قبلي خود از گاز طبيعي استفاده كردند.
مديرعامل شركت ملي گاز اعلام كرد: پنجشنبه شب گذشته، مصرف گاز كل كشور از مرز 530 ميليون متر مكعب عبور و ركورد مصرف گاز در كشور شكسته شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شركت ملي گاز ايران، جواد اوجي افزود: با توجه به اينكه بيش از 28 استان كشور دماي زير صفر را تجربه نمودند، اما با اعمال محدوديت 20 ميليون متر مكعبي به نيروگاهها، هيچگونه قطعي گاز در كشور وجود نداشته و صنايع عمده به ميزان قبلي خود از گاز طبيعي استفاده كردند.

وي در ادامه، ضمن اعلام ورود موج جديد سرما به كشور در هفته آينده، از هموطنان عزيز درخواست نمود تا با صرفه جويي بيشتر خود در مصرف گاز طبيعي، شركت ملي گاز ايران را در امر گازرساني به صنايع عمده و نيروگاهها ياري رسانده و از ايجاد وقفه در فعاليت آنها جلوگيري نمايند.

اوجي با بيان اينكه در حال حاضر مصرف گاز بخشهاي خانگي، تجاري و صنايع غير عمده به بيش از 430 ميليون متر مكعب رسيده است، افزود: شركت ملي گاز ايران نيازمند همكاري بيشتر عموم هموطنان عزيز در بحث صرفه جويي است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.